OMG...

Alltså herregud, när man hör folk prata om allt drama som finns här tänkte jag iaf att det var lite överdrivet... Men jag skojjar inte, har hört mer drama under denna veckan än jag har under hela mitt liv! och jag har inte börjat skolan än..
Anyway... det märks att jag börjar vänja mig vid tiden för jag sover längre och längre, dom blev lite oroliga för att jag hade blivit sjuk eller något för att jag sov så länge och då väckte hom nig vid halv 9. Dom skulle se hur länge jag sover hemma! Igår kväll var vi hemma hos Trudy och Dan, (de nya grannarna) och hjälpte med lite färgval och sånt och så säger hon att hon har kläder hon inte använder så jag fick två par byxor, en klänning och helt nya springskor (märkesskor?!) Så jag var tacksam för det iaf!! och hon hade världens vackraste Balklänning hon hade haft en gång i london som jag får låna till någon av balerna, så det är redan fixat! plus att hon är makeup artist och hår-frisör/stylist... allt är packat och klart! :D
Idag var vi till den största gallerian i Usa tror jag det var, någont sådant, den var enorm iaf! Såg massa roliga affärer bland annat Dylan's Candybar, som var en av de största godisaffärer jag sett i hela mitt liv. GOOOTT!
Och så var vid något dom kallar "the waterwall" vilket i princip var jättehöga väggar i en trekvarts cirkel som det rann vatten ner för. Köpte en nyckelkedja och skrivblock till skolan, vilket bara var saker jag verkligen behöver! *stolt.
Sen gick vi över till trudys hus och åt middag och pratade lite, hon klippte mitt hår:) hade allmänt trevligt!

Den häftigaste saken hände idag på starbucks också! kan inte skriva exakt vad som hände här men det kan va en once in a lifetime opportunity, Vore jättecoolt.

Här kommer massamassa bildeeeeer :)


 
Adam bjöd på pedikyr också, väldigt snällt av honom :)

 
Den va stoooor
 
 


Oh yeeeah
 
Sötaste ungen i världshistorien

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0