Okey...

Igår var en lång dag, vi gjorde massa saker som att åka till stranden och hm och alla möjliga ställen, Det var mysigt! Sen på kvällen gick vi över till grannen, så det var en jättebra dag fram till dess Cara hade haft ett samtal om att hon inte tyckte jag upskattade dem tillräckligt så jag gjorde allt jag kunde och det gick bra fram tills kvällen då hon tog illa upp för något och det blev typ världens bråk.. Men Idag har vi kollat upp ett dansställe och varit vid en av poolerna som är gratis här!! Så nu ska vi göra oss i ordning för att gå ut och äta med ett gammalt par som tydligen hjälpte till för att få hit mig :)


  
Shaved Ice


 


Forrest Gump Café vid stranden

Vid Oyster Creek

?!




Så nu ska jag duscha!
BYEE <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0