Looking forward to the weekend, weekend

Inte så mkt nytt idag, same same as yesterday! Var ute och sprang imorse, sen såg jag på en film.. åt kakor till lunch som jag bakade :D hehe Sen när Adam kom hem åt vi middag, Tacos, och efter det åkte vi till Target och handlade lite nödvändigheter . Min dag i ett nötskal.
Ser fram emot helgen för det är då det börjar hända saker. Tillexempel med skolan :) Cara har bland annat bestämt sig för att börja balett också.. Spännande! Vi får se hur länge det håller i sig, hon har lovat mig att inte ge upp när det börjar bli jobbigt, så we'll see.
Den här veckan har varit ganska långsam hittils men jag tror att det är bra ändå, lite avslappning innan allt drar igång. Har ju ingen bil/ någon med körkort umder dagarna och allt innom gångavstånd är shopping, men man får hålla sig sysselsatt :)
Vi gjorde ju så otroligt mycket förra veckan så det här är mer vardagsliv. Det är bra med familjen hittils men nu är jag ju tillbaka till att bara umgås med mina värdföräldrar igen, blir roligt att få lite andra att umgås med också! Jag är bland annat inbjuden till ett födelsedagskalas näst nästa helg till en annan utbytesstudent som bor i Houston, ska bli kul att träffa lite andra utbytesstudenter i närheten.


Inte för att skryta men enligt Cara dom bästa kakorna hon någonsin smakat ;)


Ready for Target

Starbucks är ett dagligt måste i den här familjen

Men nu är det sovdax så

nattinatt på er! <3
 


Kommentarer
Bosse

Jag tror receptet på kakorna kommer från Kelly i Washington :) (en kamrat till Yvonne som gick på bibelskola i Säffle för 25 år sedan..)

Svar: Ja, Det känner jag igen så det stämmer nog :)
Lisa Almstedt

2012-08-16 @ 11:04:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0