Komsi komsi helgen!!

Ja, vad roar man sig med under dagarna i ett hus... Jag har målat naglarna, sprungit, kollat på Tvn, suttit vid datorn, kollat på tv, suttit vid datorn och kollat ännu mer på tv. Åt lite lunch någon stans där emellan också. Sen när Adam kom hem åt vi middag och sen kollade vi lite mer på tv.. haha.
Såååå det är vadd jag har gjort idag och morgondagen kommer nog se ungefär likadan ut!
Har facebook-at med  ganska många och man inser ju då och då hur bra man har det hemma och hur lite man upskattar vissa saker här i livet, men det är ju en bra insikt jag aldrig skulle fått om jag inte gjort detta, och det är ju nu snart som det spännande börjar! Nu kommer helgen snart och en vecka till av detta sen så smäller det :D
Har nog aldrig längtat till skolan på samma sätt som jag gör nu.


Here we go again, Det är bra att Cara är med för då kan ju inte jag heller ge upp lixom

med mina snygga rosa mjukisbyxor bakom!
 
<3
 
<3

<33

Typ som gott och blandat, fast i fulare förpackning :D

Over and out! <3


Kommentarer
Eva Almstedt

Hej Lisa

Livet i USA verkar vara ganska annorlunda men det är skönt att höra att det går bra och att du längtar till skolan :-)

Här lunkar vardagen på, skolan börjar på torsdag nästa vecka, både Erik och Oskar ser fram mot det vilket är skönt.

Kram eva

Svar: Hej :)Ja det är minst sagt annorlunda!
Men vad skönt, Livet där hemma är som vanligt ser jag. Kram på er
Lisa Almstedt

2012-08-17 @ 08:42:05
Bosse

Man kan ju alltid göra 100 armhävningar :) eller se om man hittar några roliga böcker att läsa.... eller ladda ner böcker från internet.. http://www.idg.se/2.1085/1.398628/sa-fyller-du-din-smarta-mobil-med-e-bocker .Kram B

Svar: hahah bra ide där.. får satsa på det nästa vecka!Men böcker va faktiskt en bra idé, ska kolla upp det :D KRAM
Lisa Almstedt

2012-08-17 @ 11:20:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0