I <3 Dance

Idag har det inte hänt så mycket roligt, Var ute på våran dagliga morgonjogg och sen har jag och Cara suttit hemma hela dagen.. Nu på kvällen åkte vi till en dansstudio för att jag skulle kolla om jag ville börja deras avancerade klass där, men det var typ 15-åringar som dansat i 5 år så det var inte riktigt något för mig :/ Vi ska åka in till en annan skola till helgen för att kolla om det finns något lite svårare eller så om det inte funkar med danslaget i skolan :) Vilket jag hoppas det gör!! men vi får se.

Och jag glömde skriva igår, Jag räddade en fågel från gatan :D heheh, den hade brutit benet och det jag gjorde i princip var att flytta på den (med handskar såklart) men ändå! Gårdagens goda gärning ;)


chillgrill


ett misslyckat hjärta på min frukostgröt.. haha
BYE <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0