Hot,hot,hot!

Det är SÅÅÅÅ varmt här jag tror jag ska svettas ihjäl! Fast det är skönt innomhus iaf :) Men altså seriost som att gå in i en bastu när man går ut genom dörren!
Idag var jag och Cara och shoppade hela dagen från typ 12 till 6, jag köpte massa saker typ 7 tröjor, 1 klänning, 4  linnen och lite småsaker... Lite för mycket pengar spenderat där... Fast jag behövde det faktiskt! Våran granne körde oss dit och sen runt 6 när Adam slutade jobbet kom han och hämtade oss och så gick vi till The Cheescake Factory och åt middag. Senare åkte vi förbi en liten älv på väg till Wallmart för vi behövde handla massa saker typ mat och en extra madrass sak till min säng osv. och där kryllade det av jättesöta ankor som typ kom precis fram till en om man matade dom :D Efter Wallmart när vi kom hem fick jag en häftig tavla som det stod lisa på skrivit med böjda bestick, och jag gav dem lite svenska saker och visade lite bilder på hur vårat hus i Sverige ser ut. Det var mysigt men nu är jag fett trött!
Here u go, en liten sammanfattning av min dag :)
Alltså det känns jätttekonstigt, man är ju helt omringad av engelska hela tiden och pratar det själv hela tiden.. Jag har redan börjat tänka på engelska och hade svårt att byta till svenska för att skriva det här! Det är lixom bara första dagen jag är här och det kanska låter överdrivet men det är sant! Weird!
här kommer lite bilder :D

Utlovade ju lite bilder på mitt rum förut så det kommer först...

  
mitt rum
   
Mitt badrum :)

    
 Ready to go!  Yeah                               Shopping centret vi var i... bland andra affärer ;)
 
                                                      Dom första ankorna på plats!

                          
    
Shopping!!                                                                           :)

Okej sovdax för mig! Natti <3


Kommentarer
Emma

Bara ääälskar att du bloggar, hoppas du kommer hålla i det!
Vill du se vad vi gör här hemma får du följa min blogg, hah puss:*

Svar: ska verkligen försöka :) haha det ska jag göra PUSS
Lisa Almstedt

2012-08-04 @ 12:47:18
URL: http://emmahoijer.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0