Happy birthday!!

Okej så idag har vi varit ute och shoppat, har köpt min ryggsäck som jag tjatat om.. och ett par träningsshorts för dansen i skolan :) Sen så åkte vi mot Houston för att jag skulle på Anouks födelsedagskalas (en annan utbytesstudent från Belgien). Som vanligt kom vi fram typ en timme för tidigt så det skutade med att vi dödade lite tid på wallgreens, vilket såklart slutar med att man köper godis. haha.
Men det var ett mysigt kalas med många andra utbytesstudenter och några volontärer. Kul att träffa några andra i samma sits :)
Imorgon ska vi till Theatre district vilket är ett ställe där dom visar snuttar ur olika musikaler, teatrar, baletter osv. Ska bli kul att se, kanske får träffa några kändisar vem vet! Och sen kanske vi förhoppningsvis hinner till poolen en sväng.

Här kommer massa bilder :D
Dom har verkligen jordnötssmör i allt här! Loving it <33
 
Jag och en tjej från norge                                      Mei från japan och en amerikansk tjej
      
I mitten: Jenny från sverige och två tjejer från Tyskland      Födelsedagsbarnet :D
 
En kille från frankrike och hans värdbror                         Anouk och Jennys värdsyster
 
 
   
Hon hade fått en sjöljungfru-fena, såg riktigt häftigt ut faktiskt
Alla utbytesstudenter
 
Nattinatt <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0