Friendly

tjolahopp!
Idag har varit en slapp dag, sov till typ 8 för att städerskorna skulle komma vid 9 :) Så det var bara att hoppa upp och plocka undan lite saker så dom skulle komma åt allt, blev riktigt bra faktiskt! Nu är det rent och snyggt. ett tag. 
Sen kollade jag lite på tv.. Supernatural och one tree hill<3 haha, finns typ samma serier här som hemma, fast  lite mer att välja mellan här. Min förklaring till alla som frågar är " Sverige har precis samma, fast mindre"  mindre till storlekar, mindre utbud, mindre allt. Det är inte nödvändigtvis sämre.. vem behöver 50 olika ketchup sorter att välja mellan lixom?!
Men ja, sen så har jag och Cara varit ute och gått en liten promenad, blir inte så långt om man inte vill svettas allt för mkt. Vi gick till ett annat dansställe och kollade lite men det första stället (dit vi ska på måndag och kolla på en class) såg bättre ut. Vi träffade också på min Cykelkompis, han som gav mig springtipps igår. Så vi stannade självklart och pratade lite mer med honom , träffade hans 10 åriga dotter också. Det var trevligt , ser honom kanske i morgon bitti igen när jag och Cara ska ut och springa igen, eller hon ska gå och jag springa.

Sen när Adam kom hem åt vi middag, och sen begav vi oss till Old Navy (klädaffär) och en glass"kiosk" där det fanns typ 40 olika smaker att välja mellan. Gottgott! Nu ska jag kolla på en av de 8 filmer dom tippsat mig om.. FILM-MARATON!! (nån annan dag)

Här kommer några suddiga bilder, haha


Rent hus<3

Mitt fina grannskap


 
Strut doppad i choklad och strössel med en skopa snickersglass och en skopa chocolate n' peanutbutter glass :D hehe

Bye guys <3


Kommentarer
Bosse

Hmmm peanutbutter glass o strössel vore kul att smaka :)

Svar: goood va den :D
Lisa Almstedt

2012-08-15 @ 16:33:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0