Fina vänner!

Hej på er!!
Idag har jag sagt hejdå till alla (utom familjen) som fanns kvar att säga hejdå till! så nu börjar det faktiskt kännas lite som att jag verkligen är på väg någon stans.... Imorse sa jag hejdå till en mkt speciell person<3 och nu på eftermiddagen hade jag min "hejdå middag", var mysigt och jag har så fina vänner!! blev lite mat och tårta, och TACK för alla jättebra presenter!! Och tillslut blev det lite vattenskoter och bastu, jätteroligt var det! Kommer sakna alla mkt, men jag har börjat inse vad mycket jag kommer göra och va roligt och lärorikt det kommande året kommer vara :) hoppas jag iaf! haha. Som de flesta vet har min värdmamma planerat i princip hela året så jag kommer inte ha långtråkigt iaf! herregud... men hon är jättesnäll och go så det här ska nog bli bra! Imorgon är det den sista packningen och sista minuten fix som gäller... Sen på torsdag morgon bär det av mot Göteborg!! G.A.L.E.T! Blir faktiskt lite nervös nu när jag tänker på det.. Men det är väl normalt.. hoppas jag!
Här kommer lite bilder från dagen (:

Älskar er alla, tack för en fin dag tjejer!!<3
 
 
"okej, alla skriker på 3... AAARGGG"


Snygga som få... Nu kör vi hanna! The year of our dreams HERE WE COME!!
 

Fort gick det iaf!

Mästerkocken idag :) tack för all god mat och sånt<3
 
Heeeejdååå! :D


Kommentarer
Hanna

tack för en megamysig kväll Lisa :) JA NU KÖR VI!!!!!!!!!!!! <3

Svar: <3 yeeeaahh!
Lisa Almstedt

2012-08-03 @ 01:56:43
URL: http://hannamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0