DULLES DOLLS

Sååååå, Idag började dagen som vanligt med en springtur och sen gick vi hem och gjorde oss iordning för att äta lunch med Caras kompis och hennes 3 döttrar. Vi gick till Cheescake faktory och åt det var gottgott. Hennes döttrar var otroligt söta och dem var förvånansvärt smarta.. Men iaf efter vi gjort det så gick vi i lite affärer och sen så åkte vi hem. Så väl hemma förberedde jag mig på ännu en hemmasittar kväll med inget att göra, och efter ett tag började jag prata lite med Emma på skype, Helt plötsligt får jag ett sms! 
I detta sms står det att om jag vill kan jag komma på uttagning till Dullas Danslag klockan 6.30pm... och då är klockan typ 5, och jag bara OMG och får lite panik och typ ringer runt till allt och alla för att få reda på vart osv. Cara ringer Adam som åker tidigare från jobbet och vi är iväg!! Asnervös och typ livrädd går jag in och det visar sig vara uttagning till Dulles Dolls junior team, så jag pratar lite med dansläraren och hon berättar att hon visste att jag är en senior och att jag gör en audition för det riktiga danslaget. Med dom lugnande orden (?!) går jag ut och vi sätter igång.  Det var faktiskt väldigt enkla rörelser och det fanns folk som uppenbarligen knappt tagit en enda danslektion i hela sina liv.. men det var kul och typ som en vanlig danslektion. Så efter allt är klart så säger Mrs Hayes att hon vill prata med oss en och en för att meddela om vi kom med och jag är först! Så när jag kommer in säger hon att JAG DEFINITIVT ÄR MED I DANSLAGET och att hon skickar papprena till studievägledaren direkt!!!!
SÅ NU ÄR JAG JÄTTEGLAD, hon visade mig lite på hennes mobil av vad seniors gör på tävlingar och sånt och dom är otroligt duktiga, men hon tror jag klarar av det så jag hoppas på det, jag är villig att lära mig :D

Men nu ska jag äta middag så vi hörs imorgon!! WIIHOOO!! :D:D


Saknar dig sötis <3
 

:D
Nu kan jag presentera mig själv som en "Doll"...

Over and out people!<3


Kommentarer
Bosse

Go Dolls go.. Va kul. Finns en del på youtub.. http://www.youtube.com/watch?v=TZJuUFrmIfg&feature=related

:)

Svar: Ja, jag har kollat igenom typ alla dom.. hahah :)
Lisa Almstedt

2012-08-22 @ 08:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0