Days goes by

Idag är det exakt 3 veckor sen jag kom hit, på vissa sätt känns det som att jag har bott här i flera månader och på andra sätt känns det som jag kom igår. Väldigt konstigt!
Idag har det inte hänt mkt alls, var på lunch, kom hem, sov, åt middag, kollade på Big brother (mina värdföräldrar har tydligen följt det i 14 år) och nu sitter jag här :)
Minst sagt en chill dag! Men dagarna går fort här och imorgon är det fredag igen och sen på måndag börjar SKOLAN!! Fett taggad, men fortfarande läskigt! I helgen ska vi iaf åka och kolla efter en ryggsäck.. Tydligen har folk det här, och om man ska få plats med alla böcker, gympa kläder och danskläder så kanske det behövs :)
 
Ready to go!
Typ det bästa man kan äta, ever!

Over and out <3
 


Kommentarer
Bosse

Nu har jag beställt kakor :) kommer på måndag...
http://www.discshop.se/kiosk/reeses_peanut_butter_cups/P77770?gclid=CJ-_yKzg_7ECFQUumAodwVEAkg

Kram

2012-08-24 @ 09:37:13
Bosse

Dom kommer tydligen inte förän om två veckor :( får väll baka några så länge...
http://www.youtube.com/watch?v=sdOyEKvlp7c&feature=relmfu

Svar: Det är värt det ;) Hahah nyttiga reeses, det kan bli spännande! lycka till :Dkram
Lisa Almstedt

2012-08-24 @ 10:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0