DAY 4

Känns som att det har gått mycket mer än 4 dagar! Har gjort så himla mycket saker redan, Men idag har jag varit hemma hela dagen med Cara. Har varit riktigt skönt eftersom det har varit ett fullspäckat schema ända sen jag kom hit. Imorgon ska vi ut och shoppa igen med hennes bästa kompis Amanda, hon har tagit ledigt från jobbet för min skull. Sen på onsdag är det inskrivning på skolan (läskigt!), på torsdag ska vi till en, tydligen,  Enorm galleria och på fredag ska vi troligtvis åka Gocart :D så det är full rulle hela veckan :)
Idag iaf vaknade jag typ 7 och pratade lite med några saknade vänner på Facebook, och sen pratade jag med både min familj och Emmsi på skype. Det var kul att se dom igen, det blev en svensk morgon med flingor och mjölk till frukost och hela paketet! När jag var klar med detta var klockan typ 12 och Cara och jag gick ut på en promenad runt området, det går som i en cirkel så jag kan gå ut på promenader eller springa eller nåt runt, det är inte så långt men man kan ju ta flera varv... Sen när vi kom tillbaka städade jag lite och sen så bjöd Caravåra nyinflyttade grannar på middag igår så då kom dom över. Jag älskar våra nya grannar dom är helt underbara! Hon lär ut Dans, gymnastik, sång, cheerleading och beauty pageing (stavning?), han är typ geolog och dom har en undebar son som är 5 och så söt, och en dotter som är 10 som jag inte träffat än. Så det är jättekul, och känns skönt att känna nåra fler än bara min familj. Efter maten  så gick vi över till deras hus för att kolla huset och hjälpa till med lite val av färger och sånt, dom hade stora problem med huset när dom först fick det, det var knappt städat över huvud taget och hade mögel och sånt, men det fixar sig. Sen så gick vi hem och kollade på en tv-serie dom följer som heter bunheads, faktiskt bra.. handlar om balett :) och nu nyss pratade vi lite med Cara's pappa på skype. Han var jättetrevlig och rolig. Ska bli kul när han kommer hit i September! (han bor i California).
Vi såg ett program om några som fångade alligatorer på tvn förut och började prata lite om det och tydligen finns det både alligatorer och sköldpaddor här i älven bredvid vårt hus?! Crazy, Har inte sett någon alligator än men har sett en sköldpadda :D Och har inte sett några kackerlackor eller något annat äckligt än heller, villket jag inte längtar tills jag gör.. haha.



Lagar spagetti



Glömde min kamera på promenaden så blir inte så många bilder men får ta med den nästa gång!
Over and out <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0