And so it begins!!

Just nu ligger jag här i min nya säng, har pecis vaknat kl är 7 här!
Igår va en ganska omtumlande dag med väldigt mycket nya intryck... Efter jag hade hejdåat familjen var det bara att sätta sig och vänta på att planet skulle gå.
Flygresangick bra fast första planet var en halvtimme försenat så jag var praktiskt taget tvungen att springa genom londons flygplats. För att lagomt svettig och mysig sätta mig på ett 10h långt plan. Jag fick såklart platser precis bakom vingarna på båda planen men jag hade iaf fönsterplats :D På det andra planet hamnade jag bredvid ett jätteroligt par från barcelona så jag pratade lite med dom iaf, han va tydligen professor på college så han var ganska intresserad av att jag var utbytesstudent.

  
  
 
Konsten att underhålla sig på ett flygplan...

När jag äntligen landade var klockan 2 på natten, och då var det bara att bege sig iväg mot tullen, jatteläskig man som frågade massa frågor om vad jag skulle göra i USA och granskade mitt visum lite väl noga enligt mig, haha. Men jag kom iaf igenom och mitt bagage kom typ presis när jag kom till bandet så jag  hann inte få panik över att det skulle vara borta heller :) När jag kommer ut så står Cara och hennes chaufför där och väntar på mig och vi åker hem till huset där jag träffar Adam. Båda är precis lika snälla som dom har verkat och jättehärliga människor, Faktiskt ganska lugna båda två!
Mitt rum är jättefint med stor garderob och stor flatscreen... Och deras tv i vardagsrummet, Herregud säger jag bara. HAr ett eget badrum också, Dom har inrett jättefint med balett-tavlor och när jag kom fram hängde det redan lite kläder och väskor i garderoben... Bortskämd? Jajamensan!
Jag ska ta lite bilder sen och lägga upp så ni får se :)

Trots allt det här kommer jag sakna min kära familj!



Älskar er<3

And so I'm gonna go SHOPPING with Cara, so I'll talk to you later!
Byebye :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0