AMERICA, hope you're ready cause here I come!!!

Okej, morgondagens schema då...
- 06.30 Mot göteborg och incheckning på landvetter flygplats
-12.00 På planet mot London!
-14.05 Landar och har 1,5 h på mig att byta plan
-Typ 10 timmar att hitta på något roligt på tills...
-00.45 (18.45 lokal tid) Framme i HOUSTON!!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med all packning och sånt! vore ju lite konstígt annars men iaf VÄLDIGT skönt!
Idag var min sista dag hemma och den spenderade jag med familjen, känns helt galet att jag åker imorgon! Idag var iaf jag och mamma på Thaimassage och sen åt vi middag, Köttbullar och stuvade makaroner...  Nästan så svenskt det kan bli! Mysigt värre :D

Nu bär det av!! HEJDÅ SVERIGE

Ser inte så dumt ut..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0