All good again!

Nu är allt bra igen, var stelt efter bråket och pratade med Adam imorse, men jag tror alla fick ut det dom behövde så nu går vi vidare från det! Så vi hade middag med paret som hade hjälpt till som typ referenser för att få hit mig, var jättemysigt och dom var otroligt trevliga. Sen åkte vi in en stund till Sugarland Town Square och gick runt lite grand, fick mig ett par solglasögon :)
Efter detta åkte vi hem, det är alldeler för varmt och fuktigt för att gå runt utomhus! Och då skulle jag baka Chokolate chip cookies för att dom vet ttyp inte hur man bakar tydligen.. Men det visade sig att jag glömt receptet så jag hittade på lite själv, det blev ett spännande resultat, hehe. Inte äckliga iaf!

Nu ligger jag och tittar på tv, Friends :D
Det finns mkt annorlunda regler här måste jag säga! Typ att man inte får gå förbi personer i afffärer på vissa sätt som jag aldrig har tänkt på för att det typ är oförskämt, och värden här består av Tack, Sorry , Ursäkta osv! Och man ska säga "yes, sir" eller "yes mam", vilket känns jättekonstigt! Det är ganska många som är väldigt religiösa också, så man får tänka sig för innan man börjar äta. Får ju inte börja innan man bett bordsbön, för vissa familjer. Det är väldigt intressant! Allt är nya upplevelser.


NightyNight y'all

Kommentera om ni vill veta nåt, alltid kul :D
XOXO <3


Kommentarer
Berit Almstedt

Hej Lisa!
Läser din blogg varje dag. Det är jätteroligt att höra hur du har det och se alla bilder.Det känns inte som du är så långt borta då. Du har ju redan hunnit uppleva så mycket nytt. Hoppas du kommer att trivas i skolan. Kraam Farmor

2012-08-12 @ 18:47:33
Berit Almstedt

Hej Lisa!
Läser din blogg varje dag,du känns närmare på något vis då. Roligt att du har det bra och upplever mycket nytt och spännande. Hoppas du kommer att trivas i skolan också. Kraam Farmor

Svar: å va roligt, ja det har jag. Det hoppas jag också, mycket nya upplevelser! Kram<3
Lisa Almstedt

2012-08-12 @ 21:45:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0